Szukaj w tym blogu

Popularne posty

piątek, 4 listopada 2016

SKÓRZANA SPÓDNICZKA

                                                                             Spódniczka  zamiast  spodni


Nie  ma chyba  kobiety, która  nie  ma  spódniczki  w  swojej  szafie. Nie  zakładam  sukienek  i  spódniczek  często  w  sezonie  jesienno-zimowym, ponieważ  nie  lubię, gdy  jest  mi  zimno, a spodnie  grzeją  lepiej. Jednak  są  dni, gdy  mam  po  prostu  ochotę  odpocząć  od  jeansów. 

Kilka  dni  temu  wzięłam  udział  w  kolejnym  konkursie " Moda  na  spódnicę "  organizowanym  przez CH Osowa  i  miałam  szczęście  odebrać  nagrodę :) W  konkursie  wykorzystałam  fotkę  z  mojego  post'a  Zastępstwo  dla  małej  czarnej



Pozytywnie  nastawiona  zrealizowałam  dzisiaj  kupon, który  otrzymałam  w  nagrodę. Wszystko  to  zainspirowało  mnie  do  stworzenia  nowej  stylizacji - tym  razem  ze skórzaną  spódniczką.


Od  kilku  sezonów  modne  są  skórzane  części  garderoby  w  różnych  kolorach. Według  mnie  najlepiej  prezentują  się  ubrania  z  ecoskóry  w  kolorze  bordowym  i  czarnym. Czarna  spódniczka  jest  uniwersalna, można  zmieniać  kolory  bluzek, swetrów  czy  marynarek  i  tworzyć  przeróżne  stylizacje. Podobają  mi  się  także  pikowania  na  spódniczce, a  to  modny  detal  tego  sezonu. Pojawia  się  na  bluzach, kurtkach, torebkach. 




W  stylizacji  połączyłam  czarny  z  intensywnym  chabrowym  kolorem. Ożywienie  czerni  jest  bardzo  preferowane  podczas  ponurych  jesiennych  dni. Można  także  pobawić  się  kolorem  na  rajstopach. W  tym  przypadku  wybrałam  jednak  czarne - podobnie  jak  botki - aby  wysmuklić  sylwetkę. Taki  trik  wydłuża nogi.




Sweter  jest  wyszyty  kryształkami, więc  biżuteria  jest  zbędna. Bardzo  lubię  nosić  ten  sweterek  także  do  eleganckich  spodni  lub  ołówkowej  czarnej  spódniczki. Wystarczą  wówczas  szpilki  i  większa  torebka, aby  odpowiednio  wyglądać  w  pracy.




Na  koniec  chabrowa  torebka  na  łańcuszku  i  niewielki  kapelusz  czarno-grafitowy. Kapelusz  w  tym  sezonie  jest  nie  tylko  trendy, ale  także  bardzo  praktyczny, gdy  wieje  wiatr  i  pada. Każdemu  polecam  wypróbować. 
Wykorzystałam  też  dwie  proste  bransoletki, które  zrobiłam  z  córeczką. Fajna  i  owocna  forma  spędzania  czasu  dla  mamy  i  córki.


Jak  jest  u  Was  ze  spódniczkami? Nosicie  je  tylko  na  formalne  wyjścia, czy  w  wersji  casual  także?
 Pozdrawiam serdecznie

                         

                         /   spódniczka - Amisu   /   sweter - Amisu   /  botki - CCC   /  

            

           /  kapelusz -Terranova  /   torebka - Medicine  / rajstopy - Calzedonia   / 

2 komentarze :

  1. Bardzo mi się podoba stylizacja z chabrowym sweterkiem!!! No i śliwka na sukience, chociaż ja wolę pomieszany kolor: Śliwka z bordo. Wychodzi kolor wina... też cudnie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ślicznie dziękuję. Cieszę się,że zainspirowałam:) Zgadzam się,że kolor wina jest piękny, bardzo kobiecy. Myślę,że zgodzi się Pani ze mną ,że wszystkie kolory z tej gamy są twarzowe i seksowne? Pozdrawiam

      Usuń

Dziękuję za komentarze, bardzo je sobie cenimy :)