sobota, 5 maja 2018

KURTKA WIOSENNA - MÓJ WYBÓR



                                                                                            Khaki  jest  piękny




Kurtki  na  wiosnę  2018 kuszą  fasonami  i  kolorami. Warto  mieć  w  szafie  czarną  ramoneskę, bo  to  klasyka  i  nie  zawiedzie nas  nigdy. Ale  nadal  nosimy  także  bomberki ( aksamitne, welurowe, w kwiaty, z kosmicznym  połyskiem ), kurtki  jeansowe  czy  cienkie  pikowane. 


Sezon  wiosna/lato 2018  nie  żegna  się  także  z  parkami  zwłaszcza  w  klasycznym  odcieniu  khaki. Wybrałam  krótszą  wersję  niż  tradycyjne  parki. Kolor  ma  chyba  tylu  zwolenników, co  przeciwników. Ja  należę  do  pierwszej  grupy. Myślę, że  idealnie  wygląda  z  tkaninami  w  kwiaty, a także  z  białą  zwiewną  sukienką  czy  jeansami. Pomysłów  jest  wiele. Szukajmy  inspiracji  na  blogach  i  wybiegach  projektantów.



Kurtka  nie  miała  wcześniej  żadnych  aplikacji. Ale  ponieważ  są  teraz  na  topie, a  ja  bardzo  je  lubię, kupiłam  mały  zestaw  w  New  Yorker  i  naszyłam  na  rękaw. To  wspaniały, kreatywny   pomysł  na  podrasowanie  ubrań. Moja córeczka  sama  wyszukuje  ciekawe  naszywki  i  razem  ozdabiamy  jej  ubrania.

Zawsze  dobrze podkreślić stylizację  akcesoriami - shopperka, czarne kabaretki i  złote trampki  fajnie  pasują :)



Życzę  udanych  stylizacji  i  udanej  zabawy  przy  z  naszywkami. Pamiętajmy  tylko, że  nie  zawsze  więcej  znaczy  lepiej. Czasem  jedna  ciekawa  aplikacja  jest  wystarczająca, by  odmienić  naszą  garderobę.
                                  


                                           
                              /   kurtka - Amisu   /   sukienka - C&A   /   trampki - CCC   /

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

Dziękuję za komentarze, bardzo je sobie cenimy :)