Szukaj w tym blogu

Popularne posty

wtorek, 27 września 2016

KAPELUSZ, PŁASZCZ I RAMONESKA

                                                        Wybieramy się na uroczystość...


             W  miniony  weekend  odbył  się  w  naszej  rodzinie  ślub  w  Urzędzie                                      Stanu    Cywilnego.
        Oczywiście  nasi  panowie  wystąpili  pod  krawatem  i  nie  zastanawiali  się  długo              nad  wyborem  garderoby. Tak  naprawdę, to po  prostu  ubrali  się  w  to, 
       co  wyjęłam  z  szafy. Z  pewnością  większość  kobiet  wie,o czym  mówię:)
       Natomiast   córka  i  ja  myślałyśmy  o  naszych  stylizacjach  już  dużo  wcześniej.                Amka  oczywiście  wybrała  sukienkę.





 Wybrałyśmy  taką, która  od  spodu  jest  podszyta  tiulem, więc pięknie  się  unosi, 
 a  tiul  nadaje  szyku. Na sukience  są  delikatne  srebrne  gwiazdki, które  fajnie  zgrały  się  z  ramoneską. Myślałam  o  założeniu  futerka  w  kolorze  baletek,
 by  stylizacja  byłą  słodka  i cukierkowa, ale  Amka  zdecydowała, że  włoży  czarną  ramoneskę  i  pikowaną, lakierowaną  torebkę. Odpuściłam  i  nie  żałuję, bo  wyszło  rockowo " z pazurkiem ". 






 Dla  odmiany  swoją  stylizację  postanowiłam  ukierunkować  na  klasykę, którą  bardzo  lubię, to  jak  moja  druga  skóra.








 Biała, ołówkowa  spódnica  za  kolano, o grubym  splocie  sprawdziła  się
 jesiennego  popołudnia. Stanowi  idealny  duet  z  biała  bluzką  z  motywem  koronki
 ( ciągle  modne ). Ponieważ  na  ślubie  biały  total  look  nie byłby  na  miejscu  względem  panny  młodej, założyłam  czarno-beżowy  płaszcz  i  czarny  kapelusz. Kapelusze  kocham  w  każdym  wydaniu, podobnie jak  torebki. Tutaj  wybrałam  elegancką  w  jasnym  morelowym  kolorze. Szpilki  i  baletki  nude  zawsze  pasują  do  wszystkiego.









                          Obie  z  Amką  mamy  nadzieję, że Was  zainspirowałyśmy  do                  
                          eksperymentów jesiennych. 
                Piszcie, co  myślicie. Bardzo  chcemy  poznać  Wasze  pomysły  i  opinie :)


Amka :  sukienka - Pepco   /   kurtka - Lidl   /   torebka -  H&M  /   buty - Collection Paris   /

Eliza :  płaszcz - Mohito   /   spódnica - Orsay   /   bluzka - Mohito   /   kapelusz - House   /
   
            torebka -  Eleganci  /   buty - L.day   /




2 komentarze :

Dziękuję za komentarze, bardzo je sobie cenimy :)