poniedziałek, 26 września 2016

NIEŚMIERTELNA RAMONESKA

                                             Czarno - żółty  duet 


                        Wiecie,że ramoneska narodziła się już w roku 1928 jako kurtka
            motocyklowa? Nazwa "ramoneska" przyjęła się dopiero w latach 70-tych XX wieku 
              za sprawą zespołu punkrockowego RAMONES, którego członkowie  nosili czarne                                      skórzane kurtki z klapami, ćwiekami i oczywiście na zamek. 

Znalezione obrazy dla zapytania zespół ramones\


                         Ramoneska  rządzi  dalej, co  mnie  bardzo  cieszy, bo nie  wyobrażam  
                          sobie, by leżała  zapomniana  na  strychu. Pasuje  praktycznie  do  
                          wszystkiego, czy to  elegancka  stylizacja, czy  casual, czy  sukienka,
                          czy spodnie, ramoneska  odnajdzie  się  wszędzie. Oczywiście, według  mnie,
                          rządzi  czarna  klasyczna, ale  nie  znaczy  to, że  inne  wariacje 
                          kolorystyczne  są  mniej  ciekawe.












                    Jesień  rozpieszcza  nas  promieniami  słońca,  ramoneska  zarzucona  na  
             sukienkę  wystarczy, by było nam  dość  cieplutko. Połączenie sukienka - ramoneska
                 jest  obecnie  bardzo  na  czasie, ale  zamiast  tradycyjnie  kwiecistej  sukienki, 
               włożyłam  pod  kurtkę  gładką  żółtą  sukienkę. Połączenie  tych  dwóch  kolorów  
                    jest  jednym  z moich  ulubionych, ponieważ  jest  niebanalne  i  wyraziste.
             W  proponowanej  stylizacji  wykorzystałam  klasyczne  czarne lakierowane  szpilki 
                ( lakierowane  torby  i buty  to  jeden  z  trendów ) i  kopertówkę  imitującą  skórę  
               węża ( motywy  zwierzęce  nadal  modne ). Myślę, że równie  dobrze  wyglądałyby  
                 ciężkie  czarne  buty  typu "Martens" z małą torebką  chanelką - stylizacja  dzięki  
                   takiej  wymianie  dodatków   zyska  charakter bardziej rockowy, co jest  bardzo
                trendy. Ja  przedstawiłam  wersję  bardziej  elegancką, ponieważ  taki  styl  jest  mi
                   bliższy.
                                         


                                             
 
           





            Co  sądzicie  o  tej  stylizacji ? Jaką  wersję  byście  wybrali : z pazurkiem czy 
            elegancko ?
            Piszcie, przysyłajcie  zdjęcia, chętnie  je  pokażę. Mam  nadzieję, że  zainspirowałam                  Was   do  eksperymentowania  w  kwestii sukienka + ramoneska  :)


               kurtka - Reserved   /   sukienka - Mohito   /    buty - Kari   /   torebka - House

2 komentarze :

  1. Eliza, widzę że miałaś super pomysł na bloga. Bardzo ciekawe wpisy, super stylizacje, szczególnie podobają mi się stylizacje małej elegantki!
    Pomysł na bloga poświęconego modzie mamy i córki nowatorski. Czekam na wpisy dotyczące nawiązań i inspiracji do mody przedwojennej, o czym wspominałaś w Warszawie. Pozdrawiam i trzymam kciuki, Agnieszka.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Strasznie nam z Amką miło, że nasze pomysły przypadły Ci do gustu. Jesteśmy otwarte na wszelkie ciekawe pomysły. pozdrawiamy

      Usuń

Dziękuję za komentarze, bardzo je sobie cenimy :)