Szukaj w tym blogu

Popularne posty

środa, 11 lipca 2018

SUKIENKI W KWIATKI



                                                                                      Kwieciste  lato 




Gorące  włoskie  wakacje  bez  zwiewnych  sukienek ? Nie  ma  mowy, bo  to  właśnie  
w  nich  jest  najwygodniej, a  do  tego  lekko  i  przewiewnie. Wystarczy  wskoczyć  
w  wygodne  buty, torebka  w  rękę  i  gotowe.



Sukienki  mają  ten  czar. Delikatne, kwieciste  tkaniny  każdej  sylwetce  nadają  lekkości  
i  każda  z  nas  poczuje  się  kobieco  na  sto  procent. Kwiaty  i  motywy  florystyczne  towarzyszą  nam  od  kilku  sezonów, ale  mam  wrażenie, że  tego  lata  projektanci  przeszli  samych  siebie. To  dobrze, bo  nie  jesteśmy  ograniczone  w  wyborach - liście, pnącza, kwiaty  duże  i  maleńkie, kolorowe  i  stonowane, motyle  i  ptaki  wśród  kwiatów ..., szaleństwo  wzorów  i  kolorów.



Wybrałam  dla  siebie  bardzo  dziewczęcą  sukienkę ( by  odjąć  lat :))  w  odcieniu  czerwieni  z  delikatnej  żorżety. Uwielbiam  ubrania  uszyte  z  tej  tkaniny. Wybrałam  wygodne  na  wielogodzinne  zwiedzanie  klapki  japonki  oraz  niewielką, 
ale  funkcjonalną  i  pojemną  torebkę. W  Polsce  sukienkę  noszę  do  szpileczek  lub  kowbojek, ale  w  gorących  promieniach  włoskiego  słońca, gdy  zwiedzanie  zajmuje  cały  dzień, nie  miałam  odwagi   włożyć  żadnych  z  nic. Uzupełnieniem  takiej  stylizacji  byłby  słomkowy  kapelusz  z  dużym  rondem. Idealny.




Bardzo  chciałam  zrobić  niespodziankę  córce, więc  uszyłam  sukienkę  dla  niej  na  wzór  własnej. Znalazłam  w  swoich  zbiorach  podobną  tkaninę  i  przez  kilka  dni  szyła, szyłam  i  szyłam. 










Efekt  oceńcie  sami :) Amka  była  miło  zaskoczona  i  zadowolona. Sprawia  jej wielką  frajdę  ubieranie  się  podobnie  do  mamy. Wybrała  również  białą  torebkę  z  frędzlami.

Serdecznie  polecamy  wszystkim  mamom  i  córkom  takie  przebieranki. Gwarantujemy  dobrą  zabawę. Każda  chwila  spędzona  z  pociechą  jest  bezcenna.  



P.S. Ubrałyśmy  także  naszych  chłopaków  w  identyczne  wdzianka :) Był  ubaw. 




 AMELKA :   /   sukienka - Eliza Piechnik   /   torebka - H&M  /   sandały  - Deichmann   /

ELIZA :    /   sukienka - Sinsay   /   torebka - Caprisa   /   sandały - CCC    /













2 komentarze :

Dziękuję za komentarze, bardzo je sobie cenimy :)